Uczniowie o Niezłomnych. Wybrane wiersze laureatów I i II Konkursu Poetyckiego dla Dzieci Szkół Podstawowych Województwa Lubelskiego „NIEZŁOMNI W MOICH OCZACH”

 

 

W sierpniu br. nakładem Wydawnictwa NORBERTINUM” ukazała się publikacja pokonkursowa pt. Uczniowie o Niezłomnych. Wybrane wiersze laureatów I i II Konkursu Poetyckiego dla Dzieci Szkół Podstawowych Województwa Lubelskiego „NIEZŁOMNI W MOICH OCZACH”. Publikacja jest pokłosiem inicjatywy podjętej przez Fundację Wspierania Rozwoju Osobistego "STUDEO" i Zygmunta Marka Miszczaka, w I-ej edycji zrealizowanej również wspólnie z Pracowniami Miniatura” Domu Kultury 3D – trzy przestrzenie kultury” SM Czechów” w Lublinie. Wpisuje się ona w obchody kolejnych odsłon Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych.


Tomik zawiera 37 nagrodzonych wierszy z I i II edycji Konkursu. Nakład to 250 egzemplarzy w oprawie miękkiej (200 szt.) i twardej (50 szt.). Autorką "Wstępu" jest Urszula Gierszon. Ilustracje wykonała Izabela Jasz. Opracowanie: Zygmunt Marek Miszczak, Kamila Szysiak, Urszula Gierszon, Malgorzata Wielgosz.

Nakład tomiku przeznaczony jest do nieodpłatnego przekazania  autorom opublikowanych utworów, laureatom II edycji i Patronom Konkursu oraz nagrodzonym na podstawie Regulaminu drugiej edycji konkursu szkół. Pozostała część przeznaczona jest do nieodpłatnego kolportażu w środowiskach młodzieżowych i szkolnych oraz wśród podmiotów powołanych do upowszechniania wiedzy na temat Żołnierzy Wyklętych.  

Publikacja powstała w ramach zadania publicznego pt. "Uczniowie o Niezłomnych. Wybrane wiersze laureatów I i II Konkursu Poetyckiego dla Dzieci Szkół Podstawowych Województwa Lubelskiego NIEZŁOMNI W MOICH OCZACH". 

 

Zadanie jest współfinansowane przez Województwo Lubelskie.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Komitet Organizacyjny IV Konkursu Poetyckiego dla Dzieci Szkół Podstawowych Województwa Lubelskiego „NIEZŁOMNI W MOICH OCZACH”

Protokół Jury IV Konkursu Poetyckiego dla Dzieci Szkół Podstawowych Województwa Lubelskiego “NIEZŁOMNI W MOICH OCZACH”